DNS van onze website is per 23 februari verhuisd

Lees dit verder als je sinds vandaag problemen hebt met het benaderen van onze website.

Vandaag is de DNS (Domain Name Service) van onze website verhuisd.  Normaal gesproken zou je hier helemaal niets van moeten merken.  Het kan voorkomen dat de website niet meer gevonden kan worden of je krijgt een andere foutboodschap.

Wij raden aan om in dat geval je browser cache en geschiedenis te verwijderen en opnieuw te proberen.

in Internet Explorer klik je op het ‘tandwieltje’ rechtsboven en selecteer ‘Internetopties’.
Afhankelijk van de versie die je hebt, moet je zoeken naar ‘Browsergeschiedenis’ en dan ‘Verwijderen’.  Daarna Internet Explorer opnieuw starten.

In Chrome klik je op op de drie puntjes rechtsboven en selecteer ‘Instellingen’.
Scroll helemaal naar onderen en klik op ‘Geadvanceerd’ en zoek naar ‘Browsergegevens wissen’.
Selecteer op zijn minst ‘Gecachte afbeeldingen en bestanden’ en klik op ‘GEGEVENS WISSEN’
Daarna Chrome opnieuw starten.